gör din plikt som svenne!!

rösta på rockbjörnen. jupps, jag är på det hela igen. förra året minns jag att det gick ganska bra för musikerna och artisterna, alltså skit som Ola, Måns och alla andra fjantar som inte vet vad de håller på med fick inte så många björnar.

Jag skrev inte ngt om Martin för han hamnar i en helt egen klass, ni vet han Stenmarck som jag hatar mer än Mao. Hans pris till människan tycker jag ska vara att under direktsändning, sådär i slutet på galan, ska kliva upp på scen och ge mig en kniv. Jag ska med denna inte döda honom, fast jag vill, utan skära av hans stämband och sen sticka ögonen ur alla där och framför tvn så vi slipper se honom för resten av våra liv. Nu tror jag ni förstår mitt innerliga hat för denna sak som kallar sig människa och artist!!

tillbaka till rockbjörnen, det finns artister inom varje kategori, se till att rösta på dem, inte på idioterna. För att förenkla ska jag göra en mall åt er, så ni vet att ni gör rätt. Kom ihåg det; Gör som Sofia, Gör rätt!!

Man ska rösta på den feta texten, den kursiva ska man spy lite på och sen skratta sitt elakaste skratt och önska dem till helvetet.


Årets kvinnliga artist; Miss Li, Sonja Aldén
Årets manliga artist; Lars Winnerbäck, Måns Zelmerlöw
Årets svenska Grupp; Kent, Mando Diao, Sahara Hotnights, The Ark, The Hives (här får man välja fritt, fint fint)
Årets svenska nykomling; Miss Li, Måns Zelmerlöw
Årets svenska låt; Kent med Ingenting, Måns Zelmerlöw med Cara Mia
Årets svenska album; Daugava (Lars Winnerbäck), Pärlor åt svin (Magnus Uggla)
Årets utländska artist; Bruce Springsteen, Riahanna
Årets utländska grupp; Babyshambles, Westlife
Årets utländska låt; Grace Kelly (Mika), Umbrella (Rihanna)
Årets utländska album; Magic (Bruce Springsteen) och sen finns det ingen som är bajsdålig, ni är relativt fria.
Årets svenska liveakt; Har bara sett Lars och det är ju faktiskt han som är bäst men jag kan inte säga ngt för jag vet faktiskt inte, men rösta på Lars gör det!!

Sådär, då vet ni hur ni ska göra, visst är det lätt för er, det är som en slags religion kan man säga, ni har ngn som bara säger vad ni ska tycka och tänka och känna. jag gillart.

allvarlig fråga; skulle ni om ni var lika äckliga och patetiska som Martin Stenmarck, Cara Miatönten och alla andra dåilga musiker och artister verkligen visa er på scen? när ni vet att världen skulle vara ett så mkt trevligare ställe att leva på utan er. Skulle ni det? när folk ser på er som kackerlackor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0