yo.

tack ni två tappra själar som hade mod nog att erkänna att ni faktiskt diggar mig. haha!!

Sarah har för övrigt bästa bloggen ever, finns länk här nere i ngt hörn ngnstans. hon är fin, trevlig, vacker och rolig. man gillart.

jag är dessutom väldigt stolt över mitt uppträdande igår, jag fixade, donade och var väldans mogen. fast det blev inte som jag hade tänkt från början. och det kanske är bra. som lilla fina A skrek och C sa i lugn samtalston;
"du är rädd och feg, chansa"

och jag kanske ska ta och göra det då! tror jag iaf.

saken kommer diskuteras över ett "the office" marathon på fredag med A. min  bästa diskuterare.

nu tror jag minsan att kaffet börjar ta ut sin rätt med allt vad detta innebär. måste smita ifrån datasalen där jag satt mig för att studera samma sak som igår, fan så drygt. i min trygga närvaro här i datasalen behöver jag lämna en liten brödbit, min halvätna sallad och lite annat viktigt som plånbok och studielitteratur. men wtf!! man ska ju chansa, nu drar jag!!!


jag är tillbaka!! jag tror allt är i sin ordning, möjligen aqtt det fattas en fetaostbit. om det finns ngn skyldig som vill erkänna, gört! annars skyller jag det på en kines, mötte en i korridoren. och utan att låta alltför fientlig; dom är små och snabba och bra på att gömma sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0