"bara bröst"

tydligen ngn förening med kvinnor som visar sina bröst på alla konstiga små ställen. de tycker att kvinnor ska få visa sina bröst på alla ställen som män får det.

jag tycker dom är sjuka i huvudet. de vill avsexualisera bröst!!

MEN VAD FAN BRÖST ÄR JU SEXUELLA!!

enda gången man får visa sina bröst för folk hur som helst är när man ammar, för det är enda gången man använder sina bröst till ngt annat. då är det okej. mjölka vart ni vill.
men om ni inte har en unge häger i tutten kan ni behålla era bröst för er själva. jag vill inte se dom.

mina bröst är för mig och vissa utvalda, dom används och har endast använts i ett sexuelt syfte. och så länge jag inte har barn kommer det fortsätta så.

sök uppmärksamhet på ngt bättre sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0