Hejsan!!

nu är jag här. med ny blogg!! den ska om möjligen bli snäppet ointresantare än den gamla, den som är ett minne blott. jag vill inte ha med den att göra, jag vill att den försvinner men det gör den inte. det blev för mkt jag över det hela, jag vill inte att folk ska veta vem jag är.

jag hälsar er välkomna med en totalt ointressant smskonversation mellan mig och PaddAnn.

S; Haha, ingen kortläsare på tåget.. jag åker gratis. 30 kronor minsan! Hej och hå nästan ett helt ciggpaket!

P; Varför har dom kontrollanter på söndagkvällar? Bjud på nåt ul!

S; Fast det här jävla tåget har kontrollanter men ingen behöver betala. Ul har börjat tjäna så mkt pengar sen dom började sälja Milf-weed på tågtoaletterna! Gratis tåg åt alla pundare! Ja tack

P; Det kanske var därför kontrolltanten drog negerskämt för mig sist! hon var ju rökt! vilken löneförmån. gratis droger på arbetet, och jag får bara muskot.

S; Nu har jag läst ut boken. Kanske inte ngn superhöjdare med tidsfördriv iaf. Starka planer på att bli bloggprinsessa igen. Ska se hur jag känner imorgon. Men du måste ju ha ngt att läsa när du är i urskogen. God natt.

P;Som sagt, tidsfördriv, kanske bajslektyr men inte mkt mer. klart du ska fortsätta blogga! inget att tveka på! sov gott!


Bara så ni vet, nivån är lagd och jag kommer antagligen tråka er till döds med den här skiten!! moahahahaha

Kommentarer
Postat av: Sarah

man jag är glad att du är tillbaka..

2007-10-31 @ 19:34:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0