nästa fynd.

vilket jävla flyt!! både billigt och gott!!

0,5 st

gul lök(ar), finhackad


olivolja
1 msk

tomatpuré


salt och svartpeppar
0,5 st

chilipeppar, röd, finhackad utan kärnor
1 burk(ar)

krossade tomater
200 g

musslor, i burk
300 g

pasta
1 nypa(or)

socker
2 st

vitlöksklyfta(or), finhackad
 
 

Det får bli till helgen!! jag har hittat bästa receptsidan och jag tänker inte dela med mig. jag ska njuta av alla goda recept själv.
Internet är en jävla bra uppfinning. iaf tills ngn jävel uppfann det extremt töntiga Facebook. Allvarligt!! GET A LIFE!!

(kunde hålla mig en halv dag innan jag går till attack mot människor i min omgivning, starkt jobbat Sofia, du är en riktigt trevlig kvinna, eller bara en kvinna som är lite bättre än många andra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0