steg.

har via internet inhandlat en stegräknare. det ska bli så himla trevligt för er att ni ska få följa mitt stegfyllda liv. jag hoppas den kommer den här veckan så jag kan börja räkna. hoppas den kommer innan fredag för då kan jag ha den när jag jobbar natt, ska bli intressant att se hur mkt man springer på det där stället.

nu ska jag leta reda på ett recept på canneloni. skitlätt att göra med färska lasagneplattor och man kan variera innehållet hur mkt som helst. idag är jag sugen på färsk spenat och ädelost. leta leta leta.

Kommentarer
Postat av: linda

Ja, det skulle vara spännande att se hur mycket vi "springer" runt där nu förtiden. Hoppas du får det trevligt = )

2007-10-24 @ 15:05:31
URL: http://lollinda.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0