jaha..

återigen söndag på jobbet... och det händer inte ett smack!! lugnt som..... ja, jag vet inte vad.
väntar på att klockan ska bli tolv så jag kan dela lite mediciner och sen bege mig till kaffeautomaten. det ska drickas kaffe och ätas mat, hurra!

sen ska det hem och städas, jag bor just nu i världens allra sunkigaste lgh. det är så jävla dammigt och jag har inte diskat på en vecka. jag är äcklig. men det är ganska okej, det är ju bara jag som ser skiten. men idag ska det gnuggas och fejjas så att det skiner om mina möbler. det ska bli så fint och jag ska trivas så mkt när jag framåt kvällen blir klar. då ska jag tända en hel massa ljus och dricka te, allra godaste te. tvätten spar jag tills imorgon kväll, men den syns ju inte så det gör inget.

jag och E har hetsat varandra till att springa blodomloppet, vilket var en jävligt dålig idé eftersom båda har kondition som liknar en 90-årings. har legat lite lågt med tränandet, typ 3 gånger i veckan, men nu ska det bli andra bullar.

veckans träningsschema;
måndag  - 20 min på löpbandet  + 45 min baspass
tisdag - 30 min på löpbandet
onsdag - 30 min konditionspass + 30 min corepass 
torsdag - 30 min på löpbandet
fredag - 20 min på löpbandet + 45 min storbollspass
helg = vila
som vardagsmotion går jag till och från jobbet, och en hel massa på jobbet ca 20 000 steg om dagen.

med all denna motion i kroppen borde jag orka med loppet i början av juni, fan vad jag ska ligga i. jag ska totalknäcka E =)
så jävla fint.

Kommentarer
Postat av: Vezzlan

Oj Oj vad prinsessan ligger i med träning nu. Värre än mig numera*L* Fint det att du håller dig i trim. 10/10 prinsesskronor till dig! Hoppas det går åt rätt väg för dig i livet och vardagen. Puss Kram Vezzlan

2008-04-18 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0