haha!!

jag hejjar inte på ngt lag i det som vissa kallar sport.. alltså bandy! men nu är det så att jag visar ngt man kan kalla glädje över att Edsbyn har vunnit. man kan ju undra varför. mkt är för att jag inte gillar Sandviken, det är en stad/by/håla som glömdes av mkt. det är fult, tråkigt och väldigt konstigt där. jag gillart helt enkelt mkt. sen har dom en skitful buss/tågstation där, varje dag passerar väl ett och annat tåg och även några stannar, alltså inte regionaltåg, sen har dom busstrafik också. detta är dessa Sandvikenbor så extremt stolta över att dom väljer och kalla detta "resecentrum"... oj oj oj kan man tycka vad fint och metropoliskt dom har i Sandviken! glöm det så är det inte. dom är lika inskränkta och äckliga som alla andra bybor runt om i Svea rike är.

därför minsan känner vi glädje över att edsbyn vann. dom kanske med har ett resecentrum, vad vet jag. men om dom har det gillar jag det =)

dessutom så är det så fint att alla verkligen bara vet vad bandy är i edsbyn. allas intresse är bandy. 5000 edsbynbor kom till uppsala för att titta, det måste fan vara hela jävla byn. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0