här igen.

på mitt härliga jobb... skönt att datorerna funkar här iaf.
söndagmorgon vilket innebär att man kan hänga lite granna framför datorn så här tidigt. KAFFE KAFFE KAFFE.

jag känner mig hemsk som aldrig bloggar men man blir handikappad när datorn inte funkar hemma. jag sitter i soffan och varje dag ploppar det upp massa saker i mitt huvud som jag skulle kunna blogga om. smarta saker, saker som folk skulle bli upprörda över, saker som jag tycker jag bör förnmedla världen om. så sitter jag och tänker ut, långa fina arga meningar, å sen är det bara stopp. jag kommer inte längre.

plan; inhandla ett block, ett bloggblock. när dessa fina tankar når mig. skriva ner dessa för han (FÖR HAND, man kan tro att jag lever på medeltiden) och senare när jag har en dator framför mig, och även mkt tid, skriva ner alla dessa saker i denna blogg.

ja gott folk det ska jag. ni kan börja vänta med spänning!!

puss

Kommentarer
Postat av: linda

smygblogga *fniss* låter spännande...kanske man skulle prova på. Låter som att det går bra för dig iallafall i Uppsala =) Kram

2008-03-02 @ 10:32:20
URL: http://lollinda.bloggspace.se
Postat av: Jenny J

Yes!!She´s back! ;)

2008-03-03 @ 10:05:32
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0