nytt.

jag skriver ett nytt på en gång, jag vet hur jobbigt det är att läsa så mkt i rad. speciellt eftersom jag oftast är så arg hela tiden med, och då kankse man kan bli upprörd över att jag har åsikter å så, därför delar jag upp det hela.

idag händer det som är dödens allra pinsammaste död. kvällen då alla idioter som inte vet ngt och som har ingen som helst musiksmak överhuvudtaget sätter sig framför tvn och frossar, fullkomligen frossar över att dom visar en massa idiotiskt dåliga låtar på tv. och sen så tävlar dom i det. dom är så dåliga att dom måste tävla om vem som skulle kunna vara bra och vad som kan vara något som äckligt kåta 50-åriga kärringar och fjortonåriga fyllon ska dansa till i sommar.

hör ni min upprördhet? mkt av det som gör mig arg över händelsen är att återigen visar svenska folket att man inte kan betro dom med ngt.

ingen som funderar på varför vi har så lite folkomröstningar i det här landet????

svaret; det finns inte en endaste politiker, vänstertönt eller underbar modde, som skulle betro svenska folket med förtroendet att fatta beslut för de flesta av er är så jävla inkompetenta.

det som är konstigt är att vi fortfarande har ett folkstyrt land, till och med sossarna borde inse att deras väljare faktiskt är pack.  som socialdemokratisk ledare skulle jag skämmas vad dom stackarna för dras med för väljare, fy och tvi. jag tycker att man ganska lätt kan avgöra vad som skiljer agnarna från vetet (ni kan kolla upp på google vad det betyder).

- att veta när man ska skriva de eller dem.. (jag vet faktiskt men jag är så dålig ibland att jag skriver talspråk, alltså dom.
- att faktiskt kunna spela TP och vinna!! det är inte töntigt att veta saker, det kallas allmänbildning och är som sagt det som skiljer....
- att tycka att melodifestivalen är det enda bra PS-program som visas under ett år.
- att läsa Gefle Dagblad istället för SVD. men gud så patetiskt.

som sagt, listan kan bli så extremt lång!!
jag tycker faktiskt att jag är bättre än många flesta. jag anser mig vara bra och även ibland överlägsen. sorgligt nog bor jag i ett land där man föraktar sådan inställning. kom för fan inte och tro att du är ngt. men se ni det gör jag.

därför skäms jag över er stackare som sitter och hejjar framför tvn ikväll. ni som ringer och röstar bort massa kronor medans det runt hörnet av erat hus kanske sitter en alkoholiserad uteliggare som inte har ätit på tre dagar, hoppas ni mår bra i era äckliga hjärtan då. hoppas ni sover gott era vidriga sossesvin.

(gud vad kul det är att vara arg och hatisk. hata gärna tillbaka, jag gillar folk som är arga på mig, ni driver mig framåt, mest för att jag faktiskt inte behöver er i mitt liv. puss)

Kommentarer
Postat av: Jenny J

Ha ha,du är så härlig min vän!

2008-03-18 @ 16:42:10
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0