minisemester!!

fredagkväll; beger mig till Götet och söta A.

lördag; mysig frukost, cykling till en vacker och fin ö, sol, frukt och tittar på när A badar, hemcykling, matshopping, picknick och massa vin vid kanalen, hemgång, smågodis och film.


söndag; båt till brännö, promenad och småklättrande över till annan nästan öde ö, mysig vik, sandstrand, inga människor, bara får, även jag badar i havet och det var faktiskt inte dödligt kallt, hemvandring, missande av båt, picknick på brygga, båt hem, mysig middag i A:s mysiga kök, sömn.


utöver detta en massa prat prat prat prat prat prat prat...


behöver jag tillägga att jag har haft det helt jävla underbart. jag är lycklig, brun och het!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0