sjukt sugen på...

typ chips eller ngt annat salt och gott. har jobbar första natten, bara två kvar. jag är så sjukt dålig på att äta ordentligt när jag jobbar natt. min kropp bara skriker efter näring men jag ger den massa annan skit istället. kaka till både frukost och lunch, usch och fy. kaka innan jag somnade vid halv 8 och kaka när jag vaknade vid 15. stackars stackars kropp. sen har jag suttit här framför datorn och inte gjort en enda vettig sak. eller jo en, jag har inte rökt, inte sen klockan 20.30 igår kväll, och innan dess hade jag bara rökt på ciggaretter på hela dagen. jag vill verkligen sluta röka, det är sjukt äckligt att röka. på allavar, varför gör man det. och det kostar pengar, massa pengar. man behöver aldrig fundera på om man har pengar om man inte röker, för man har aldrig ngt som man måste ha pengar till. och helt allvarligt, jag skulle aldrig kunna kyssa ngn som röker, det smakar för jävligt. jag kanske är trångsynt men en rökande pojkvän måste ju vara det mest avtändande som finns. hur kan man utsätta sin partner för det. jag vägrar vara den äckliga i ett förhållande, jag vägrar. men jag har bara slutat röka i smyg och kanske inte helt och hållet, jag tänker inte lova ngt, men jag ska sluta vara äcklig på heltid. jag ska verkligen sluta.

JAG VILL INTE VARA ÄCKLIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0